Keressük a jövő szegedi kommunikáció szakosait.

Lehajolsz 100.000,- Forintért?


A kategóriák győzteseinek a szegedi kommunikáció és médiatudományi alapképzésben a tandíj felét mi fizetjük.

A második helyezetteknek egynegyednyi önköltségi díjat mi állunk.

A részletes versenyfeltételek az alábbiakban olvashatók.

Ne add alább, válassz egy világszerte jegyzett igazi tudományegyetemet!

Részletes versenyfeltételek

A versenyen a 2016/2017. tanévben végzős, 2017-ban felvételiző középiskolások indulhatnak. Pályázni három kategóriában lehet:

  • Csinálj egy vagy több képet az Instára arról, hogyan / hol / milyen munkában képzeled el magad a Szegeden szerzett médiás diploma után! Oszd meg minél több ismerősöddel és ne felejtsd el beletenni: #tandijfelezo*
  • Mutasd meg magad egy mobilvideóban álmaid munkahelyén! Mondd el, mit remélsz az egyetemtől, ami ennek megvalósításában segíthet! Oszd meg a Facebookon vagy az Instán a #tandijfelezo hashtaggel. *
  • Készíts kritikát kedvenc filmedről, sorozatodról vagy játékodról (Hollywood hírügynökség vagy Otherworld betűkben vagy akár videóban), és küldd el a tandijfelezo@gmail.com címre!
  • *Ne fejelts el publikusan posztolni!

A versenyműveket a tanszék oktatóiból és kommunikációs szakemberekből felálló zsűri bírálja el.

Beküldés

Kész munkádat küldd el emailben (az alább olvasható címre), vagy oszd meg velünk Google Drive-on, YouTube-on, Instagramon, Facebookon "#tandijfelezo" hashtaggel, vagy ahogyan a legjobbnak találod! Arra mindenképpen ügyelj, hogy ne feledd eljuttatni hozzánk saját neved, iskolád nevét, és rendszeresen használt email címed!

Díjak

  1. A kategóriák első helyezettjeinek esetében egyetemi önköltségi díjuk felét mi álljuk egy félévre, ha a szegedi kommunikáció és médiatudomány szakon tanulnak tovább.
  2. A kategóriák második helyezettjeinek önköltségi díjába 25%-kal segítünk be, ha a szegedi kommunikáció és médiatudomány szakon tanulnak tovább.
  3. A harmadik helyezettek látogatást tehetnek a tanszék szakmai partnereinél, illetve a kommunikáció, public relations és marketing területéről összeállított könyvcsomagot kapnak.

A győztesek és helyezettek teljesítményét az SZTE Bölcsészettudományi Kar dékánja hivatalos oklevéllel ismeri el.

A nyeremények nem átruházhatók, készpénzre nem válthatók. A kiíró megfelelő pályázatok hiányában fenntartja magának a jogot a díjak egy részének visszatartására.

Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék, 2016.