Keressük a jövő szegedi kommunikáció szakosait.


A kategóriák győzteseinek a szegedi kommunikáció és médiatudományi alapképzésben a tandíj felét mi fizetjük.

A második helyezetteknek egynegyednyi önköltségi díjat mi állunk.

A részletes versenyfeltételek az alábbiakban olvashatók.

Ne add alább, válassz egy világszerte jegyzett igazi tudományegyetemet!

Részletes versenyfeltételek

A versenyen a 2015/2016. tanévben végzős, 2016-ban felvételiző középiskolások indulhatnak. Pályázni három kategóriában lehet:

  • Instázd nekünk az élményedet! Fotózd le, hogyan készülsz az érettségire vagy az egyetemre! Akár egy, akár több képet is készíthetsz. Oszd meg minél több ismerősöddel és ne felejtsd el beletenni: #tandijfelezo!*
  • Mutasd meg kedvenc jeleneted! Készíts kedvenc gimis olvasmányodról vagy annak egy jelenetéről kreatív fotót vagy videót! Oszd meg Instagramon és ne felejtsd el beletenni: #tandijfelezo!*
  • Készíts kritikát kedvenc filmedről, sorozatodról vagy játékodról (Hollywood hírügynökség vagy Otherworld betűkben vagy akár videóban)!
  • *Ne fejelts el publikusan posztolni!

A versenyműveket a tanszék oktatóiból és kommunikációs szakemberekből felálló zsűri bírálja el.

Beküldés

Kész munkádat küldd el emailben (az alább olvasható címre), vagy oszd meg velünk Google Drive-on, YouTube-on, Instagramon, Facebookon "#tandijfelezo" hashtaggel, vagy ahogyan a legjobbnak találod! Arra mindenképpen ügyelj, hogy ne feledd eljuttatni hozzánk saját neved, iskolád nevét, és rendszeresen használt email címed!

Díjak

  1. A kategóriák első helyezettjeinek esetében egyetemi önköltségi díjuk felét mi álljuk egy félévre, ha önköltséges képzésbe felvételt nyernek a Szegedi Tudományegyetem kommunikáció és médiatudomány alapszakjára.
  2. A két kategória második helyezettjeinek önköltségi díjába 25%-kal segítünk be, ha önköltséges képzésbe felvételt nyernek a Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció és médiatudomány alapszakjára.
  3. A harmadik helyezettek látogatást tehetnek a tanszék szakmai partnereinél, illetve a kommunikáció, public relations és marketing területéről összeállított könyvcsomagot kapnak.

A győztesek és helyezettek teljesítményét az SZTE Bölcsészettudományi Kar dékánja hivatalos oklevéllel ismeri el.

A nyeremények nem átruházhatók, készpénzre nem válthatók. A kiíró megfelelő pályázatok hiányában fenntartja magának a jogot a díjak egy részének visszatartására.