Mobil- és közösségi kommunikáció szakirányú továbbképzési szak

Metronóm, iránytű, hőmérő - ma egy mobil mindezt tudhatja és még sok mindenben segíthet. A mobil- és közösségi média meghatározó piaci szereplőivel közös képzésünk célja az, hogy a jövő kreatív ipari munkatársait és tudatos mobil használóit képezzük.
Csatlakozz!

Miről szól a szak?

A képzés a mobil- és közösségi kommunikációval kapcsolatos elméleti és gyakorlati ismereteket adja át a hallgatóknak. És ami nem mellékes: az elsajátítás bizonyítékaként egy új szakképzettséget igazoló oklevelet.

Témák: digitális társadalom és –kultúra; okos mobileszközök és platformok; felhasználói szokások és piackutatás; újmédiás hardverek és szoftverek; hatékony kommunikáció a közösségi csatornákon; közösségi médiás marketing eszközök; mobilos alkalmazások tervezése; startupok és projektmenedzsment.

Szakmai partnereink:

  • Magyar Telekom
  • Isobar
  • Melkweg
  • Makery
  • HVG

 

Milyen formákban működik a képzés?

VAGY

Kik jelentkezhetnek?

Mivel a mobiltechnológia és a közösségi média hatása szinte minden szakmában érezhető, ezért a szakirányú továbbképzési szakra bármilyen BA/BSC vagy MA/MSC diplomával jelentkezhetsz. Fontos: nemcsak a kommunikáció és nemcsak az informatika terültén végzetteket várunk!

Mennyi elfoglaltsággal jár a szak?

A szakirányú továbbképzés két szemeszteres, nappali rendszerű képzés. A szemeszter majd minden péntekjén az iparág vezető munkatársaival találkozhatsz. Emellett egy-két hétköznap estén is vannak előadások.

Mindez mennyibe kerül?

a képzés díja 200.000,- forint / félév
az SZTE bármilyen más mesterképzését párhuzamosan végzőknek 170.000,- forint / félév
az SZTE-BTK-n kommunikáció- és médiatudomány mesterképzést párhuzamosan végzőknek 140.000,- forint / félév

Hol helyezkedhetek el ezzel a diplomával?

Egyik végzettség sem garantálja az elhelyezkedést, de az alábbi területeken jelentősen megnőnek az esélyeid, ha értesz a mobilkommunikációhoz és a közösségi médiához:

Ezeken a munkahelyeken designer, strategic planner, copywriter, online tartalomfejlesztő, közösségimédia-felelősök, közösségi média marketing asszisztens néven találjuk a képzés által érintett területek felelőseit.

Mivel a mobiltechnológia és a közösségi média átszövi életünket, magyartanárként, orvosként, saját vállalkozásod vezetőjeként vagy mérnökként is jól tudod használni az itt megszerzett ismereteket.

Hogyan jelentkezhetek?

Küldj egy kitöltött jelentkezési lapot és egy rövid motivációs levelet a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Tanulmányi Osztályára.

Jelentkezési lap letöltése PDF formátumban

A jelentkezési határidő: 2016. augusztus 19.

Ha valamire nem kaptál választ, írj ide: media@hung.u-szeged.hu

Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék, 2014-2016.